loading...
دانلود اهنگ های ابرو گوندش
saeed بازدید : 11683 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حدیثه بنام prenses mp3 پرنسس - اهنگ ترکیه ای + ترجمه متن آهنگ

 

 

این اهنگ جدیدترین اهنگ حدیثه ( حادثه ) خواننده ترکیه ای می باشد که در 2014 منتشر شده است.

 

Ne zaferinden bahsediyorsun
از کدوم پیروزی داری صحبت میکنی؟

sen Savaşla aşkı karıştırmışsın

تو جنگ رو با عشق عوضی گرفتی.

 

 

شیء ناشناخته

 

Çık o karanlıktan, siperinden
از اون تاریکی که خودت برای خودت ساختی بیرون بیا، سپرتو بذار کنار
Sen beni hep düşman var saymışsın
مثل اینکه تو همیشه منو دشمن خودت دونستی
Sen rekabet iste Ben buna bayılırım
تو رقابت بخواه، من مشتاق چنین چیزیم
Kadının gücünü hafife alma.
قدرت زنها رو دست کم نگیر
Erkeklik gururun vardır sanırım
فکر کنم غرور مردونه داری
Perişan olup zor durumda kalma
این باعث نشه که پریشان بشی و تو موقعیت بدی قرار بگیری
İstersen bana ukala mukala de
اگه بخوای میتونی منو فضول و نادان فرض کن
El üstünde tutulmazsam, hep el kalırım.
من اگه دست پیش نگیرم پس می افتم
Prensesler gibiydim ben baba evinde
من تو خونه ی بابام مثل پرنسس ها بودم
Özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım
اگه کسی آزادیمو ازم بگیری مثل اینکه به من اهانت کرده..

دانلود با کیفیت بالا 320 :

دانلود از لینک 1

 

دانلود از لینک 2

 

پسورد : www.turkishdownload.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 5,396
  • بازدید کلی : 265,130
  • کدهای اختصاصی